back back back

ooh hej o hå... tänk att lediga dagar går så väldans fort. har nu spenderat 4 härliga dagar i oslo. en toppen weekend, och jag är helnöjd. men som sagt, nu är jag åter i kungsan och wiipppsss så sitter jag här på gammla hederliga misteln :)
det är varmt här inne, bosse och jag håller på och flyter bort. klibbigt.

imorron är det en bra dag.
ja, för det första är det lördag.
fotboll med sandra, som för några dagar sedan sa att hon hade något att fira med oss. inget vet nått än, och jag är inte den bästa på att vänta på hemlisar. så jag hoppas verkligen att hon berättar det imorron. :D
jag har 3 gissningar, 3 saker jag vet att hon vill och önskar sig, jag kunde ganska snabbt välja bort en av dom, då återstår 2. aaaaaaaaahhh, tänk om det är det jag tror. då dör jag! ;)

efter fotbollen tänkte vi ta hem gänget, ja eller dom som vill och är hemma på grillning.
sen kneg. 4 nätter kör jag. sen ledig 1. sen jobb i 2. sen GÖTEBORG! wiihoo.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0