torsdag!!!!

hallåååååå lovers!

gaaah, skulle juh ta min sista spruta igår juh, och ni vet juh hur extremt spruträdd jag är.  iallafall, jag kommer dit, har en galen finne framför mig i kön (ojoj stackars flicka haha) som skricker och gormar trots att det är han som ganska uppenbarligen har gjort fel men men... han luktade juh gott iaf NOT! aah skit samma, jag betalar och sätter mig skutnervös i väntsoffan. jag blir uppropad och förljer snällt efter.
dom hade såklart slut på just sånna sprutor, trots att jag beställde min tid för 1 vecka sen... EJ okej. ingen ursäkt får man heller, va fan jag kanske jobbar i en annan stad och har tagit ledigt hela dagen det vet juh faktiskt inte dom!!!! så jag får åka hem och vara nervös en dag till. har inte sovit ett skit i natt, vet inte om det handlar om det (kan juh aldrig sova nuförtiden tydligen)
klockan 11 idag skulle jag vara dör nere idag, men dom ringde imorse kl halv 9 och sa att dom inte har fått sprutorna än och att jag får komma tillbaka imorron...... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! så jävla tippat kungsörs vårdcentral. buuu.

aaah idag ska jag jobba mitt första pass på badhuset :D tror att det kommer bli superbra! är inte direkt nervös heller, så som jag brukar vara för alla nya saker :) hehe. börjar kl 15.00. ihhhh. men jag skulle få t-tröjor av han som skrev mitt arbetsbevis.... så nu kanske dom blir arg på mig ;)

imorrn blir det e-tuna. henke fick juh presentkort på glasögon i julklapp, så vi ska in och kolla lite. spännande. :)
blir dessutom kanske sushi med mimmi och jocke. håller juh på o lära mig att äta det. älskar juh wasabi numera vilket jag inte gjorde förut såååå. o fisk är juh det bästa som finns i matväg. :)

love!



Kommentarer
Postat av: David!

Vad ska du göra på bahuset, ska du hålla i gympan? ;)

2009-01-15 @ 11:47:20
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Lindha

hehe fräsch bild ;)

2009-01-15 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0