tjo

här sitter jag och v'äntar på att min ipod ska bli laddad så man kan ta sig en härlig promenad i solen :)
frågan är juh hur lång tid det ska ta... vill gå nu innan jag ångrar mig! kan lätt bli så när man ska motionera själv. haha.

fick precis sms av sandra också... hon frågade om hon skulle sätta upp mig på en massa tider och om jag har hört nå om las skiten, om jag pratat med nån.... jag blir lite lätt frustrerad. :)
ska ringa nån tant vid 1 sen.... hon vet tydligen vad hon snackar om, HOPPAS jag. för går det inte att göra nått åt detta är det juh nått allvarligt fel. las systemet finns liksom till för att hjälpa mig inte skälpa mig! så jag hoppas verkligen på att man kan nolla sig så jag kan börja jobba igen...
vill juh dessutom verkligen kunna jobba lite xtra sen när man börjar plugga....
HÅLL TUMMARNA! :D

igår var det mysig tjejkväll hos elin, där vi först var ute och gick, sen kollade på tv och hade konstiga samtal... bland annat om barn med 2 huvuden... måste ma amma båda munnarna när de har gemensam kropp?? ja ni hör..
ikväll ska jag och mimmi träna... klockan 7. ska nog höra av mig till sandra också... ingen lindha?? den stackars har ont i ryggen. :(

dagen mat: tonfiskrullar....


Kommentarer
Postat av: Lindha

IT SUCKS, för ja vill faktist också.. ska nog åka in till köping o ta en promenad me patrik tror ja.. dagens mat: PITA!!!!!!! de kommer ge mig så många fina minnen baby :)

2009-01-21 @ 12:36:11
Postat av: David!

Vilken härlig vårbild!

2009-01-22 @ 13:03:43
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0