tisdag

usch jag är så förbannat trött på att vara hemma nu och inte göra nån nytta alls. hatar verkligen att vara ledig när ingen annan är det. får väl gå til gymmet själv idag med för att ha nått att göra. :P
ikväll är det iaf tjejkväll.  vi ska nog ut och gå vid 7 sen mys med massa snack. har fan saknat våra tjejkvällar.

hmm i söndags var jag med en kompis och henns sjuka lilla hund till strömsholm. har aldrig vart där och faaan vad imponerad jag blev. jag som inte ens är ett stort fan av djur ville bli vetrenär. haha. maffigt asså.
dock inte lika kul att sitta i ett sterilt rum i 4 timmar för att vänta på en verenär. :( tur arr vännen hade med mig, det hade blivit låååååångtråkigt annars kan jag säga. inga tidningar, mjölkpulver till kaffet, USCH, ingen radio, inget kul att titta på t
utanför fönstret.
så tur för oss blev det tacos när vi kom hem. :P

så vad händer i veckan?

nehepp nu ska jag hitta ett bra recept på fiskgratäng som jag ska hinna med till kl 13.
eller iaf en bra ägg/dill sås till gratängen.... resten vet jag ju hur det ska göras! typ.
ha det toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0