okej...

jag har jobbproblem, kom juh hem från oslo den 24/12 där jag jobbat en massa för att tjäna bra med pengar. fick bara december ut, så jag tänkte att okej, då åker jag hem till kungsör för att jobba vidare på misteln... var dit idag och ringde barbro...
så här ligger det till.... jag är snart LAS:ad vilket innebär att om jag blir det så måste kommunen ge mig ett fasst jobb. så nu har jag 50-70 jobbdagar kvar inom vården i kungsör, sen är det tack och hej. jag som inte ens vill ha ett fast jobb utan trivs hur bra som helst att vara timmis, eftersom jag vet att det alltid finns jobb, MEN man kan vara ledig när som helst om man har annat för sig! men det spelade tydligen ingen roll, fanns ingen juridisk grund för det....
så här kommer man hem och blir typ arbetslös, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela.. jag som hade tänkt att jobba röven av mig på misteln i 7-8 månader å sen ut och resa och sen plugga... hmm. så nu vet jag inte hur jag ska lägga upp mina timmar, typ spara dom till ett nattsommarschema som funkade så underbart bra förra sommaren?? så jävla pissigt bara att man jämt ställt upp, jobbat dag som natt och nu bara bli bortkastad!

så nu går jag och hoppas på att få nå i badhuset.
och sandra skulle kolla på sitt jobb imorron...
kan man bara inte vara barn till föräldrar med eget företag?? då finns det säkert nått...
så om nån vet nått hör av er!!!!


lindha kommer snart, vi ska kolla på gossip.

har dessutom nyss vart ute och gått och igår var jag ute och sprang... nu är julen slut!


*tack alla för igårkväll... vi åkte ut i skogen nånstans (hur man nu hittar det stället) igår kväll, kolsvart var det, tände en mysig brasa, grillade, och busade i snön! det var nice!*


Kommentarer
Postat av: David!

Ja jag hörde att du inte skulle få jobba så mycket mer. :/ Tråkigt för dig, jävla pissigt. Vet inte hur du känner men man vill ju fan inte ens bli anställd där :P haha Nej blä för Kungsör säger jag. kan du inte tänka dig att vicka i Eskilstuna dÅ?



Jag vet inte om jag ska åka hem över sommaren, men fan det vore grymt kul om man kunde jobba natt med dig igen ^^

2009-01-07 @ 21:47:54
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Malin

gumman då :/ vilket jävla skit! jag är ungefär lika deppig just nu eftersom det känns typ omöjligt att hitta ett vettigt jobb! imorgon kväll kommer jag hem om vi ska ses något :) puss

2009-01-08 @ 01:18:22
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0