nya vecka..

nje inte så mycket till nöje blev det denna helg. har jobbat 7-12, 16-21, både lördag och söndag! men oj så skönt det var att få jobba ändå... lördagen gick juh faktiskt som en dans på rosor, går dock magsjuka på jobbet, men jag har klarat mig! det brukar jag göra, det biter tydligen inte på mig! man blir bara lite psykiskt sjuk då man känner efter lite extra noga.... aaahh det rummlar nog lite i magen trots allt :D haha.

efter jobbet i lördags åkte jag hem till sandra, det var det bästa tjejsnacket på länge... ojoj vilka djupa samtal det blidde då... vi satt i sandras dubelsäng allihopa i flera timmar och myste. cicci var nämlisch hemma denna helg.
ojoj vad jag ser fram emot att få sitta ute på en altan och dricka vin och snacka en massa skit med er i sommarvärmen :) nån som e på? lindha? haha.

ska till tandläkaren imorron, min metalltråd på baksidan av underkäket ha lossnat och det görrrrrr ont. man kan juh fan inte låta bli o pilla med tungan där även fasst jag har sår. så ja det är väl bara o gilla läget, det är ju så jäkla dyrt. tråååååkig utgift.

det hände en olycka igår, och mina tankar går till denna person. krya på dig, du är snart på benen igen :)
inte coolt alls, obehagligt! men vi tänker på dig! <3

puss hej


Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag är ALLTID på när de handlar om vin :D men fan om ja bor i oslo då? då måste du komma dit ibland o dricka vin med mig också ;P ses ikväll gull

2009-01-26 @ 12:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0