lördag!

det gick toppenbra att jobba i torsdags, mycket att lära sig bara... men det finns tydligen ett problem kvar, troligtvis är man lasad inom alla grupper i kungsörs kommun, vet inte det till 100 % men det låter så... då blir jag pissarg. men mamma sa igår att man tydligen kan 0:a sig... så jadu det är bara att hoppas på det bästa. kul om man ställt upp för kommunen i ur och skur, natt som dag sen vänder dom en ryggen... ej okej! som sagt jag har juh mitt liv planerat, och jag vill ju inte ens ha en tjänst, jag vill jobba arslet av mig nu i 8 månader, sen ska jag resa i 3 månader, sen plugga... och under tiden jag studerar så vill jag juh kunna jobba extra så man får in lite pengar! .... ni ser.... suck ;)

kom precis hem från gymet.. 4 km löpning och en massa styrketräning. samma sak igår. fan jag känner mig duktig asså ;) haha...
var in till e-tuna igår, vi käkade sushi.... asså fgan det behövs träning för att älska det. det är inte gott men inte äckligt!? hmm.... vill älska det. men mysigt hade vi det iaf! men en redig köttbit på nån restaurang lockar just nu mer :D

såååå... vad händer ikväll då??
vet inte alls vad man ska hitta på..

puss

Kommentarer
Postat av: David!

haha stackare, kungsör kommun!!!!!! MEn sök dig till eskilstuna kommun då! Vart vill du resa?



Du hur kommer det sig att du åkte hem från Oslo, blev ni av med jobbet?

2009-01-17 @ 15:10:29
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0