jobbar!

sitter här på jobbet, klockan är halv 2 på natten och jag har väl inte så mycket att göra! fan vad jag har saknat att jobba natt, det är juh ta mig fan det bästa sättet att tjäna pengar på. tyst, relativt lugnt, bättre betalt osv..
jag har dessutom börjat se ett ljus i jobbfrågan :) kommunen har ringt till mig och sagt att det ska nog ordna sig så jag håller tummarna nu.... blir skitsur om dom har gett mig falska förhoppningar! det skulle nog gå att skriva på nå papper sa dom så nu hoppas jag dom håller vad dom lovat!

om jag är seg på att skriva är det för att vårat internet hemma inte fungerar :( vet inte vad det är för fel...

på lördag ska sandra och jag dricka vin... :) DET SER JAG FRAM EMOT MYCKET... hihi.
snart dags för en krogrunda igen! lindha fyller juh nästa helg så då hoppas jag på fest! nu ska vi bara hitta på nått riktigt bra att ge i present! hm! förslag!?

nehepp nu ska jag glo vidare på tv! ;) jobbigt jobb! tss.
puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hårt jobb du har Tilda! =D

2009-01-30 @ 10:45:34
URL: http://bloggis.se/Jentan
Postat av: Lindha

hej babylove. hoppas ni har en superhelg hemma och att de blir gott me vin :P nasta helg blir de också vin hihi :) puss

2009-01-31 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0