fredag!

går mest in för att hitta ett bra recept på champinjonsoppa... får bli det idag.  :)

var på täcklunda förskola igår på möte.. gick asbra. jag får jobba där om las skiten löser sig viket jag får reda på idag eller på måndag! detta börjat tydligen bli ett problem  varab äckel kommun så jag hoppas dom gör något åt saken. skönt och veta att jag inte är ensam med mitt problem. täcklunda var iaf jätte mysigt. vill lätt spendera några dagar där i mitt liv! :)

nu ska jag iväg och träna. håller på att kolla om jag klarar polisintagningen... det är roligt! kanske funderar på att testa att komma in sen... löptestet har jag iaf redan klarat... ska bara hålla konditionen kvar också... ;D 
aah, det vore iaf cool och utbilda sig till polis. men jag har juh min livsplan för 6 år framår typ... så det kanske kommer ivägen :) men ansöka sen kanske man ska göra sen ändå :) 

ha en trevlig fredag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0