förlåt

men jag har så mycket att göra så jag hinner verkligen inte sitta här framför datorn. inte för att det är saker jag måste göra som jobb o så, utan bara en massa nöjen hela tiden, såå jobbigt ;)
det är fest, middagar, nyår, shopping osv....
Gott nytt år



på nyår var vi hemma hos jossan. det blev 3 rätters middag, champange, vin i mängder, raketer och trevligt sällskap. det blev en väldigt lyckad kväll.... 12 slaget kan juh disskuteras för min del, men jaja. :)

och har nu sett, vi kunde tydligen få en riktig vinter i sverige... på termometern i mitt sovrum står det minus 13 grader... och det är snööööööö. det var inte igår det var såhär i sverige. nice, kanske vi kan få en riktig sommar också??

jag har precis skjutsat hem mimmi. vi har kollat på disneyfilm och snackat en massa, inte varje dag man är med henne helt själv! mysigt va det. :)
och igår hade hela gänget spelkväll.... det tog oss 2,5 h att få en vinnare... men kul var det.

så vad händer imorron?? sista dagen innan "riktiga" livet sätter igång igen.... om isen håller blir det skridskor/pimpling på mälaren men varm choklad. :) solen får gärna skina. :)
och sen kommer lindha hem från oslo igen... så nått skojeliskojit ska vi nog komma på...

puss och mys

Kommentarer
Postat av: Lindha

Ja, vi måste hitta på mkt kul... sitter på bussen hem nu o är jätte ledsen ;(

2009-01-04 @ 11:54:55
Postat av: David!

Hej Tilda!! :)



Vad gör du nu för tiden? låter som om det har gått 2 år sedan sist, men vad är din plan framöver? :)



Kram

2009-01-07 @ 13:23:55
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0