fööörlåt

aah jag suger verkligen, har juh inte uppdaterat på typ 1 vecka, japp skandal :)
men jag har en bra anledning... håller juh på o fixar en massa saker. ska iaf börja jobba på badhuset på torsdag, och nästa onsdag ska jag kanske bli "fröken". hihi... skönt att det börjar lösa sig när det gäller jobb!
för nu håller jag på att klättra på väggarna, JAG VILL JOBBA! pallar inte att vara hemma... det är sååååå tråkigt!

nu har jag äntligen införskaffat mig ett gymkort igen, så japp jag och mina vänner ligger i hårdträning nu! så skönt att vara tillbaka på banan igen efter julfettandet! :)
gym varannan dag och powerwalk varannan dag! så då var det dags för strand 2009 ;) som jag har saknat mitt underbara löpband! tragiskt men sant!

i lördags var sandra och jag på provapå yoga hela dagen.
först var det rehab yoga... yoga för sånna som känner sig stressade och INTE KAN SOVA, alltså sånna stördon som mig!
sen var det frigörande dans..... det kan juh vart bland det roligaste jag var med om... så otoligt skön känsla, det går typ ut på att dansa hur man vill till olika rytmer, blunda och ´bara låta kroppen göra vad den vill... till det kunde jag inte sluta skratta, men sen när det var avslappning så började många gråta... jättekonstigt men så var det, och det hade vi blivit förvarnade på... ahhh JÄTTEKONSTIGT. men det var bara att acceptera det kroppen upplevde sa hon.
och efter det var det vanlig yoga... mm kul var det, synd bara att det ska vara så extremt dyrt :(

imorron ska jag ta min andra hepatit spruta .. aaaaah. hata hata. men efter dennaså behöver jag juh iaf inte oroa mig på sisådär 15-20 år. ganska skönt dårå!

nehepp nu ska jag packa lilla träningsväskan för ett gympass och sen vidare för en mysig tjejkväll :)

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja dåligt av dit Tilda! =) Tycker ju om att läsa dina galna saker ;) Kram på dig

2009-01-14 @ 09:54:34
URL: http://bloggis.se/Jentan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0