wiihoo

nu har sandra och elin bokat sin resa till thailand. blev klart för ett tag sen. galet galet galet KUL. oooh fatta vilken återträff vi kommer ha på hotellet. först kommer sandra och elin din, sen kommer cicci lite senare och sist men inte minst kommer jag, lindha och jossan dit. skapligt kramkalas det kommer bli. trötta men förjävlans lyckliga! ooh det här kommer bli ett minne för livet. och det känns juh som långtisdresenärerna kommer ha en hel del att berätta. :) tjooooho!
detta kommer ni inte ångra, det lovar jag! bankibanki bangkok here we come.

imorron blir det v-ås. ska köpa det sista inför resan. alltså för min del ett hänglås.
blir nog en lunch med brudarna. också väldigt kuligt!
-EN BRA DAG-

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta vad vi kommer kramas när ni kommer hem dååå? :)

2009-08-26 @ 20:02:47
Postat av: Cilicilicili

Men hallå! Då måste ni ju säga hej till mig :) Wawawaaaawiiiwaa!! Jag är på jobbet heeela dagen, så där är bara att komma förbi om ni har tid, jag kan alltid säga hej, kanske inte så mkt mer men iaf ett hej och bjuda på en sjujäklarn outfit (pyjamas):) Hehehe

2009-08-26 @ 21:51:38
Postat av: Anonym

Jag ska kramas mest :P

2009-08-26 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0