torsdag

okej healingen igår var verkligen en upplevelse. hon sa saker som hon omöjligt kunnat veta om hon skulle vara fake. det blev många känslor, jag fällde till och med en och annan tår. mmm VERKLIGEN  en upplevesle. detta kan jag rekommendera. jag vill inte gå in på detaljer, det sparar jag till mina närmaste. eftersom jag faktiskt tror på detta spektakel så vill jag inte bli nerdissad och få stämmningen förstörd av dom som inte gör det! :)

fick hoppa in och jobba inatt också, så jag är lite sliten. han som skulle jobba dök aldrig upp, så det var bara att snabbt som attan ta bilen till misteln. men jag klagar inte, jag vill juh typ jobba alla vardagar som finns tills vi åker. I need the money! :P

idag har det var en nyttig dag. GI- mat. så för att vara ännu duktigare så ska jag snart till mimmi mus för en långpromenad. vi tänkte gå hennes mördarrunda. typ 1 mil. sen blir det mys på trappgatan. :)

haha jossan, sandra och jag kollade på mio min mio igår. tänk att nått som var så spännande som barn kan vara så patetiskt nu! vi garvade mest genom hela filmen, speciellt när elakingens spejare herjade runt. vet ni hur nördiga dom låter?! kolla får ni se. dessutom har jag fått mio min mio låten på skallen. :D

tjo balla bacon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0