tisdag

tjohooo.

haha jag fick men en ordentlig överraskning igår hemma hos jossan. sandra och elin kommer till thailand och hälsar på oss. GALET! det hät trodde jag aldrig! fan vad jag tjurade. underbart! trodde dock att båda skulle släppa en bomb med att berätta att båda typ var gravida eller nå. hade juh såklart vart nice det med, men detta var bättre. tjohooooooo! fan vi kommer få det great asså. love it! :)

annars hade vi en mysig stund hos sandra igår kväll. satt på altan och filosoferade om livet!

nu då... ska sno henkes visakort och åka och handla mat. jag juh lön på torsdag och det ekar i vårt kylskåp. ;)
ska juh bjuda emelie på frukost imorron så jag ska handla en dunder frukost till oss. toppen ska det bli, det var så längesen. tur att vi vet att vi har varandra ändå :D

hej hej

Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag kan äta dunderfrukost på torsdag om de blir nå över ;P snygg bild hjärtat!

2009-08-25 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0