söndag!

fina bilder va!!
har flera hemma men mitt internet hemma var så himmlans segt så jag pallade inte mer.. får se vad som dyker upp helt enkelt.
yttligare en kanon dag nere i skillinge. dock inte på mitt bästa humör idag. är sjukt trött. lite orolig för mamma. osv... känns lite tungt, men det går väl över. (det är juh sol iaf)

idag jobbar bosse och jag, och det går som smort. men som igår är jag jätte hungrig redan.. haha. har bara ätit en krabbsallad nere i skillinge idag. så jag inväntar klockan och min äggmacka. wiiho. :)

måndag imorron. henke börjar jobba igen.
tur att jag har mina vänner som är lediga till och från. satt faktiskt och tänkte över denna sommar. vi/jag har haft det jäkligt kul denna sommar. jag är jättenöjd. uppsala, stockholm, oslo, göteborg. spontana vin/festkvällar. grilla. sola och bada. shopping. osv. det som ska hinnas göras innan vi åker 2 sep är att denna vecka äta sushi. sen ska även glassmoffning på slagsta hinnas med. thormodén dagarna. sommmartisdag på harrys nästa vecka. hmmm... och lite mer smått och gott! så även fasst det inte blev mitt underbara gotland och visby så har det vart riktigt toppen ändå.

nejje... nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag är lätt på för en sushi :) lööööv it. å thor modéen dagarna, akta er för här kommer jag! shalallala ;-)

2009-08-09 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0