söndag

eftersom jag har alvarliga sömnproblem så var sammlingstiden kl 9 idag inga problem. gick tillochmed upp kl 8 för att fixa en mysig frukost till mig and my man! :)
seeeen, var det svampskogen som gällde. det fanns faktiskt en del svamp, eller jag kanske hittade hälften av min påse eftersom jag sprang efter svärmor! haha.
och vilket träningspass sen... jag gillart! blev tomatsoppa och rostat bröd med smörstekt kantarell till lunch :P sug på den ni! ljuvligt!

nu sitter jag på jobbet. rätt lugnt hittills.
men jag känner mig inte helt kry i kroppen och näsan är täppt till och från så jag hoppas det blir en skön natt!
hoppas bara jag inte blir sjuk. kul lagom till helgen då vi ska ha feting hejdå fest för oss som ska ut i världen :)

puss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0