onsdag!!

hej alla gulliga människor!

hann inte skriva nått igår. full rulle hela långa dagen. plus att jag jobbade natt så jag var juh tvungen att sova till 13 iaf!
girlsen hade bestämmt att vi skulle in till e-tuna för att äta sushi. så det gjorde vi igår... mm det blir bara bättre och bättre. nu längtar jag efter det och man får typ sushi sug. konstigt det där. verkligen en maträtt man måste lära sig att tycka om. och nu typ älskar jag det! :)
vi hann även med en fika och en snurr på stan. handlade bara sånna där roliga saker. NOT! en moneypocket och väskregnskydd till resan. hehe... tråkiga inköp med nödvändiga!

sen så var det bara att fara hem till kungsan för att duscha, fixa och trixa... för igår var det sommartisdag på harrys med en extra touch eftersom det är å-festen. vi förfestade hemma hos mallan i hennes lägenhet i tuna. haha vet ni vad vi gjorde?? det står juh karuseller överallt på vägen in till stan. vi åkte... såååå kul. som att det inte redan snurrade :) haha.
väl inne på harrys så fastnade vi ute vid trubaduren.... han var sååå bra. mm honom gillade vi!
så för att kortfatta det hela så hann vi prata både tyska och engelska, dansa, se en bruds bröst då hon mer än gärna visade upp dom genom att dra ner tröjan och mingla. en mycket trevlig kväll och jag är super nöjd! :)




vet ni... mamma ska få operera sin rygg. hon sa det igår. så hon ligger klar, så det kan bli vilken sekund som helst bara det är lugnt och att det inte kommer in akutfall. äntligen. nu ska hon äntligen och förhoppningsvis bli bra. tjoooho.
ska in imorron till v-ås för att hälsa på och lämna en massa saker hon ville ha. :)

en annan trevlig sak som sker idag är att det ikväll är match mellan kungsör och arboga. derby derby derby. kommer nog att bli mycket folk och jag hoppas verkligen på en feting vinst! :D
LYCKA TILL!

nu ska jag hänga tvätten och plocka ur diskmaskinen.
ha D!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att mamma eran ska få Op. Äntligen! Håller tummarna, hälsa! Kram

2009-08-12 @ 18:34:16
URL: http://jentanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0