onsdag



när jag fyllde år för nån vecka sen fick jag av mina kära vänner en tid hos en person som healar! jag har en del vänner som är "stammisar" där så jag har verkligen sett fram emot detta. även fasst det är en suddig dimma om man verkligen ska tro på sånt där, så är jag inte helt Otroende. saker hon sagt till mina vänner har juh faktiskt kommit fram till att visa sig som sant. spännande. jag är lite nervös men ändå inte. ska bli kul att se hur hon healar mig. det har vart så olika från gång till gång med de andra. sen får man juh bestämma vad man vill ha hjälp med.
hon kan ge en energi, ta bort "nystan" i huvudet, lätta på hjärtat, guida en på framtidens vägar osv. eller om man vill så kan man få veta vem/vilka från "andra sidan" som är med en, som typ skyddsänglar! MYCKET spännande.
vem är jag? :)
hur mår jag egentligen?
vilka möjligheter har jag?
är mormor med mig kanske?

berättar hur det gick sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0