måndag

nääee jag mår inge bra! vet inte vad min kropp håller på med. men jag är inte pigg direkt. JAG VILL INTE BLI SJUK! när jag har jobbat klart om 5 timmar ska jag ta och sova på lite alvedon tror jag! men det jag behöver mest är nog sömn. inte så konstigt att kroppen inte orkar hålla mitt tempo. yeye.

tänkte bara informera för dom som bryr sig att det nu är 1 vecka och och 2 dagar kvar innan vi åker. kan även säga såhär... om 2 veckor är vi på nya zeeland. aaaahhh. känns helt sjukt. jag är såååå nervös. men jag är så exalterad! känns konstigt. det som är mest jobbigt är att lämna tryggheten. sitt hem där man kan krypa in och gömma sig. MEN, världen är för stor för att man ska undvika den. den är till för att upptäckas. inte sant?
och vad är 2,5 månad i mitt liv? ingenting. vart ska vi åka nästa gång? då ska jag dra med henke nån stans... vi har (eller jag mest) pratat om hawaii. eller mitt drömresemål island.

nej nu ska jag göra lite nytta! :D

Kommentarer
Postat av: mimmi muuus

älskling! du får INTE bli sjuk nu när vi ska partajja på lördag!!!

2009-08-24 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0