lördag

oj har haft fullt upp idag! trots en lugn natt på jobbet så är jag helt slut.
kan juh bero på mitt fullspäckade schema.
henryyyyy och jag åkte ner till skillinge för att steka i solen i ca 2 timmar.
sen hem för att fixa till sitt yttre för att vara helt klar till en bröllop vi tänkte våldsgästa :) men innan det en halvlek på kbk:s match! :) den vann dom. sååååå otroligt skönt! nu är det derby på onsdag! ohh.
sen åkte sandra och jag hem till jossan för att sedan gå upp till kyrkan för att kolla på vigseln. lanna gifte sig idag! :)
elin som var brudtärna var såååååååååååååå fin. en riktig prinsessa. hon har ALDRIG rosa på sig, men idag kom hon i en hallonrosa lång puff prinsess klänning och lockat hår. en dröm! :D min vackra vän!
och mimmi min hot mama sjöng så vackert. första låten gjorde så man fick gåshud och att man var tvungen att tårka tårarna... inge blödig ;) ROMANTIIIIK I ALL ÄRA! hehe.

efter det åkte anton och jag in till v-ås till mor! ingen förbättring där inte, vi får väl se vad som sker efter helgen.. men nu har hon iaf en bok att läsa och lite att äta på :) <3

sen hem igen, för att byta om. jobbar inatt. :)
lite avundsjuk dock på gänget som fick sitta hos josefine och grilla och dricka rosé. och mysa med världens sötaste hundvalpar! men det är KUL! det unnar jag er ;) haha. eller gör jag det? :P

och vart i detta hann jag äta? jo 2 mackor till frukost. så nu ser jag fram emot att klockan ska bli halv 12 så man får äta rökt makrill och potatissallad som min underbara H har fixat till mig så jag inte tynar bort... ;) som att det skulle ske.. daaaoo.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0