kalas hit och dit

hade kalas för släkt och familj i tisdags. blev en riktigt lyckad kväll enligt mig med massa fika och asabra presenter. :)
och vi fick riktigt bra väder... tills myggen kom framåt 9. det kryllar juh av dom, och små är dom jävlarna. haha.
och jag kanske gjorde världens godaste och finaste tårta också... min årliga uppgift. tårtbak. antingen blir den ful och god, eller vacker och äcklig. NÄÄÄÄ... men asså jag lyckades verkligen. ;)

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ;)

idag har jag vart hos frisören, så nu är jag snygg i håret igen.

planen är den just nu.... duscha, göra sig lite fin, åka upp och köpa familjepizzor, invänta min vackra vänner.
för idag ska jag ha kalas för bästa kompisarna :D wiho.

love

Kommentarer
Postat av: mimmi

du kan va bäst

2009-08-06 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0