jao

hade tjejkväll hos cicci i v-ås igår kväll. det bästa med oss är att man kan snacka om ALLT. det blev värsta ta upp allt som känns jobbigt/konstigt eller bra dagen. prata ut om det man ville. dessutom så hade vi ett fikabord som hette duga :P nej verkligen en toppenkväll.

igår hade mimmi och jag en riktig friskisdag (föruom fikan på kvällen).... vi var ut och gick en riktig långis. jag fick köra vagnen... MYS! sen upp för att förtära en tonfisksallad. mmm idag är det påt igen.
MEN idag SKA jag bli klar med mina skolansökning. hur jobbigt kan det vara, det är juh fan bara att renskriva. fröken sandra har juh "rättat" den redan... hela sommaren har jag tänkt såhär .... jag har hela sommaren på mig .... senaste tiden har jag även tänkt ..... jag har hela augusti på mig. ZZzzZZZ, ibland blir jag rätt trött på mig själv. TA TAG I SAKEN! haha. :)

har tagit upp köttfärs, ska hem till mamma vis halv 5 och laga mat. måste juh pyssla om henne lite. :)
blir favvosen pitabröd.
sen blir det en natts arbete. :) kan jag behöva efter 4 lediga dagar! hehe.

ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0