I'm back

hellu hellu...
har verkligen inte haft tid att uppdatera. har haft alldeles för mycket roligt för mig!
åkte till göteborg i fredags till storasyster erika. vi handlade ost och kex, vindruvor, oliver osv och satte oss på spårvagenen för att åka hem till henne. där käkade vi och drack vin och hade det allmänt trevligt! och då fick jag även reda på vad min födelsedagspresent var.... hade nästan listat ut det redan då jag visste att u2 skulle komma till stan och att erika för en tid sen sa att hon inte kunde byta helg. så japp jag skulle få gå på u2 konsert på ullevi. på lördagen. och vilken show. OCH VILKEN SCEN. det var helt galet bra och jag är så väldigt nöjd. vilken ljuduppsättning. vilka ljuseffekter. wow wow wow. GALET GALET BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) snowpatrol var förband :D





tack ska du ha kära syster! :)


jahapp så har dagen kommit. jag fyller 24 år idag. snart 25. haha. fyyy för fan. åldernojja, japp, check.
nejdå... jag känner mig som 20 och det kommer jag nog göra ett antal år framöver. jag känner mig ung.
håller just nu på att baka min tårta till kalaset ikväll. då blir det för släkt och familj. ska bli myys. vi har fixat och donat härhemma hela dagen... det ser så bra ut nu så...
har tillochmed blåst söder min hjärna för alla ballongers skull. men dom ska vara med. är det kalas så är det! haha.

love

Kommentarer
Postat av: Lindha

Grattis min bästa :D

2009-08-04 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0