helgen



helgen har verkligen vart bra. fredags fest hos mig med tjejerna. hopp och studs i leran nere vin ekudden.
en riktigt lyckad kväll enligt mig!



i lördags hade vi hej då fest för oss. förfesten var såååååååå lyckad. den var verkligen en kväll att minnas.
massor med roligt folk, och hela trädgården var full med fulla människor. våra vänner. tack för att ni gjorde natten så underbar!
nere vid ekudden satt jag fast på henke mesta delen av natten... vi hade fan kul. plus att jag kommer sakna honom så mycket så det var lika bra att ta vara på tiden :)

söndag: hejdå middag med pappa
måndag: hejdå middag med mamma och bror!

2 dagar kvar! fattar ni???
annars brukar man börja planera vad som ska ske i helgen. nästa helg är jag på andra sidan jordklotet! galeeeeet.
usch jag är fan skitnervös! vad håller jag på med?? ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0