fredag

hej o hej.
whats cracking? ;P

kom precis hem från tuna park där jag lekt lattemorsa med sandra. vi övar för framtida mammaledighet! haha.
nu när jag tänker efter så har vi lekt typ mammor hela dagen. latte. hitta doppresent. köpt babykläder. vart på babyproffsen. ujujuj :) var ska detta sluta. men är det nått jag ser fram emot efter att ha vart på babyproffsen så är det att göra iordning barnrummet. vilka grejjer det finns. vilka finesser. men hur har folk råd?

kolla in bakelsen jag TRÖCK i mig! fin va?!

fredag kväll, vad händer??
får se om jocke, mimmi och felix kommer hit efter babysimmet. har juh köpt saker till felix, bästa moster som jag är. :P
för en tid sen fick felix en skinnjacka, så jag har juh fått en tanke i huvudet att han ska ha en "gubbmössa/keps" till den, och jag hittade en på hm, MEN den var för stor och det fanns bara en kvar. så typiskt för den var brun "rutig" precis som jackan. han hade vart så snygg! men istället får han idag detta av mig:


bra att ha en morot i fickan om man blir lite hungrig.

och till kallare dagar ett par klockrena giraff "skor"

Kommentarer
Postat av: Cili

Hihi vilka söta tossor!

2009-08-21 @ 21:45:45
Postat av: Malin

Pax för att ha en moster som du! :D Haha! Fan vilka söta kläder. Men du!! Folk kommer fan tro att du är gravid när du skriver sådär :P pusss baby ps. du vet att det inte blir nå sånt på resan! ds

2009-08-22 @ 22:00:36
URL: http://retzina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0