en bra dag!

lindha min vän kom hem till mig imorse. jag skulle bjuda på frulle. har juh inte sett henne på en vecka så det var skojsigt värre. :)
sen bar det av till västerås. nu har jag inhandlat ALLT som ska med på resan. nu tänker jag inte lägga ut en spänn till på matrial, nu är det bara skojigheter som gäller. bambadambambam. yeah! är sjukt nervös. hihi! lalalalalalla.....
köpte lite kläder idag med, jeans, linne, tröja, tröja. till helgen? mmm mycket möjligt!
OCH jag hittade den där "gubb" kepsen i rätt storlek till min älsklingspojke felix :) fick se ett kort, han kommer bli såååå snygg i den. skinnjackan och den! olallaaa. gulliga lilla groda! :D

nu sitter jag på jobbet.
och nu måste jag gå!
tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0