torsdaggggg.

hej hopp.
har vart hos frisören idag, blev inte direkt jättenöjd.
-oj det här var slut, oj det där var slut.
-vi brukar ta det här, brukar göra sådär.
nje, vart finns alla bra frisörer, har vart nöjd 1 gång, alltså toppnöjd 1 gång eftre ett frisörbesök, det är fan inte mycket. dom fattar juh aldrig hur man menar, tycker mest dom kör över en. aja, det är ju bättre än innan, men man kan ju typ se utväxten fortfarande och det var den jag ville ha bort. :P

kbk vann igår, IGEN, bra serie den där 4:an. NOT. aja, dom vann serien igår iaf, för det är 15 poäng att spela om i de matcherna som e kvar. och dom har vi redan kirrat. :D så grattis grattis, och välkommen upp i 3:an igen, där ni hör hemma.

ååå kan inte sluta kolla mig i spegeln, buuuu. fasst jag vet att det är en vanesak. men  ändå. det är juh faan inte gratis.

jag ska nog börja packa lite idag också... kolla över vad jag har för höstkläder.. osv. fick ett mail idag om att han som hörde av sig om jobb i en cooffeshop för 1,5 månad sen fortfarande vill träffas för en intervju :) thats nice. så jag har nog fixat en träff med honom tills på tis/ons...¨spännande. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0