tjo balla bacon!

heeeeeeeeeeej!
idag har det vart en bra dag asså. jobbet gick skitbra, ALL post var klar klockan nästan 1 timma innan slut för dagen. :) får se om vi kommer över glasspoängen. :) allt över 3000 är bra, och dom dagarna vi har jobbat har det alltid vart det, hör tydligen inte till vanligheten! :) vi rockar som postisar! haha. har faktiskt fått massor med beröm :)

hem sen för att laga brakmiddag, pulvermos med fiskpinnar! haha. hatar pulvermos, men det är juh billigt! blir dock det i matlåda imorron med. :P men vi överlever, för det är ju FREDAG! sen HELG!!!!!! nice nice. 1 till arbetsvecka gjord i oslo! och japp, det är fortfarande nice at bo här. saknar såklart lite folk hemma, men det är juh inte så att det är jättejobbigt att ta sig hem en helg. 5 timmar tar det med buss och det kostar 210:- så det är juh ingenting att bråka om :)

nu på kvällen har vi tagit en fetingpromenad, 7 km blev det nog iaf, letade rätt på frognerparken, och efter att ha gått en massa fel så hittade vi rätt, och vilken park sen, SHIIIT, den var kanonvacker, rosor överallt, grönytor så långt ögat nådde, fontäner och statyer... kan tanka mig vilket drag det är där på somrana. :) den skulle jag vilja visa alla jag känner. så fin är den.

nu blir det sängen, eller ja mig kära soffa jag sover på, asskön är den :) 

puss puss gullisar! 

Kommentarer
Postat av: David!

"en var kanonvacker, rosor överallt, grönytor så långt ögat nådde" hihi det är inte som Kungsör eller? ;) Ja håll tummarna nu!! Och TIlda, Rock on!! Trivs din väninna likväl?

2008-09-19 @ 10:10:54
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

ja, jag förstår att det är en omställning - du är inte van att jobba svenssontider ;) tack baby! desamma, vad ska ni göra? Själv ska jag snart ta mig en Rom & cola och avnjuta den med lite tvspel :) hihi kram!

2008-09-20 @ 15:08:25
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

Tack Tilda! :) Du får ta med dig dina vänner och hälsa på sen i vår!! :) hihi

2008-09-21 @ 15:44:49
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0