söööndag!

vilken perfekt söndag det blev/blir. har vart ute med 2 av tjejerna på en liten oslorundtur. var ner till hamnen, som vart typ hur mysigt som helst, en borg på andra sidan vattnet och massor med mysiga restauranger längst vattnet. kan tänka mig att det är helt underbart på vår och sommaren! ooo fy vad fint det var, och sen massor med glassiga båtar. :D nice. den som kommer hit ska jag visa det det första jag gör.
nästa mål är att kolla in frogner parken som tydligen ska vara fin! vill bara att det ska vara sommar så man kan spela lite fotboll och grilla, och dricka öl. :D oooh! låååång tid kvar!

förfesten igår var juh nice, blev ganska många till slut, aah många deeptalk å då går ciggen slut! haha. älska det.
sen bar det av till livingroom, vilket jag tyckte var mindre kul, bara tecnomusik heeeela tiden, går juh fan inte o dansa till. hmm, bättre lycka nästa gång... då får dom ta med oss till tiger tiger. hatar bara att känna mig så tråkig när man vill gå hem före alla andra. buuu! :(

nu har vi shoppat godis och ska krypa ner i soffan med film, sen sova tidigt så vi orkar med en ny arbetsvecka.. :P posten matilda är redo. fan vad skönt det kommer vara med fredag! får se om man får besök till helgen, annars åker jag nog hem eller nästa helg, då man fått lön.. får se. hmm.

puss

Kommentarer
Postat av: David!

Blev det ingen utgång Tilda? :)

2008-09-15 @ 21:24:35
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0