shopping på stan

hej hej!
äntligen är vi hemma, äntligen mysbyxor (en stund), äntligen sitta ner. haha. har vart sååå mysigt och kul, men faaan vad mycket folk. en del går juh dessutom fram som ångvältar! snark, men jag fick det jag ville ha och lite mer. som alltid. hålla i pengarna vad är det?? men nu har jag nya kläder till dans 25 års fest, och sen nya kläder till kbk avslutningen. dessutom behövde jag lite nya partykläder, allt jag har har jag redan haft 125 ggr. så nu kommer jag känna mig fin igen :)  det blev iaf en klänning, ganska ovanligt stycke, satt som ett smäck. lila var den. får se om jag tar bara ben eller med svarta strumisar! hmm. sen iaf en svart silkeskjol, en sån där med hög midja. och till det en svart spätstop. blev svarta strumpbyxor, och ett par nya färglada strumbyxor eftersom jag hade sönder mina gula iförregår. blev ett par oranga denna gång. :) och just ja, sen en mörkgrön stickad typ eehhh, eeh skit i de, varken lindha eller jag kan komma på vad det heter. fiiin är den och skön var den :D aaaaah, just lite nya underkläder. fett sexiga :P

nu sitter vi och filar på vad vi ska göra ikväll. gabbe fyller juh år så vi vill träffa honom men han är en upptagen karl. :) hmm, ja vi får höra oss för vad alla ska göra så får man väl styra upp nå. men idag måste det bli förfest, har fan inte råd att dricka ute, blir ju cp dyrt. :P men jobbar man på posten så har juh aldrig pengar vart nå problem, fast och andra sidan har vi inte fått skattekortet än så vi kan inte få nån lön, hmm, knepigt det här. tur att man jobbade hela sommaren så att man fick lön igår :D måste ringa hem och be om kontoutdrag... skulle väl tippa på 30.000 eller jaha, 13.000. :P jäla skit fan.

rock on. trevlig helg suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0