oslooooo!

japp då var vi här, oslo, storstan, ojoj, vad allt är stort, man är juh helt slut när man kommer hem om kvällarna. :) 
japp, lägenhet är kirrad, flyttar in imorron, och jobb kirrat idag, numera är lindha och jag postenbrudar! hahaha. mmm. imorron blir det skattekort och förhoppningsvis nytt nummer. sen ska väl allt det där nödvändiga vara klart, MYCKET skönt!! 
vi har vart en massa på stan, GÅTT väldigt mycket... kollat in allt. ja... typ så. 

aaah just ja, om ni kommer hit!!! ät aldrig kebaben här, kan vara det äckligaste jag ätit, smakade verkligen skit i ett pitabröd.... fyyyyy fan. 

nu ska jag göra mig en macka.... sen krypa ner i soffan som jag sover i hos chris! mycket snällt att vi fått bo här de första dagarna, dessutom har vi fått massor med hjälp av honom och hans rumskompisar! SUPER!

fest på lördag har jag hört!! ;)

pusss  

Kommentarer
Postat av: David!

haha ja kebaben är hemsk!!



Är det inte fest varje dag? ;)

2008-09-10 @ 10:25:51
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: matilda

neeej det är det inte, har fixat sååå mycket de senaste dagarna, men vi ska fira en bra start på lördag :D kommer du??

2008-09-10 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0