Onsdag!

ååå har precis gått upp, börjar klockan 10 så det är dags att gå till bussen och åka till världens ände här i oslo :) men idag är det lillördag och när denna dag är slut så nänder det. snart helg, och då blir det kul kul kul.
ikväll ska vi ta oss en baota promenad, kanske gå åt ett annat håll, upptäcka ännu mera nya saker :) har liksom inte gått  och blivit tråkigt här än, ser juh fan nya saker heeela tiden. aaah, jag gillar den här stan asså.

haha, jag längtar redan till lunchen klockan 2, idag har vi hemmagjorda köttbullar, och hemmagjort p-mos. och japp det är juh typ asgott. synd bara att en halvtimma går som en minut medans resten av dagen går som 15 timmar! men va fan, rik blir jag juh, så det är juh bara att bita ihop. :)

nu måste jag kila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0