onsdag!

ggaah vad trött jag är, 1 timmas övertid blev det idag, så vi var hemma klocka typ 20.00... men det blir ju lite extre pengar asså. :) och det tackar man juh inte nej till. hihi! miljonär nästa!
nu har vi bara lagat lite mat, kyckling, sweer and sour sås med ris. gottit var det. ingen matlåda till imorron blev det över, så det blir lyx med att äta på restaurangen på jobbet, typ alltid firre, vaddå, finns det fisk i norge? :) men jag älskar fisk... 2 ggr i veckan, I like!
sitter och väntar på att mamma ska ringa, men hon är seeeeg, skulle inte förvåna mig ett smul om hon sitter och ringer på mitt sverigenummer... haha. teknisk, hmm not! :)
nu ska vi ut och ta en kvällsrök, sen en varm dusch!
pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0