MåNdAg

aaahahhhaaa jag är sååå trött, kom hem från kungsör inatt, var tillbaka i oslo igen klockan typ halv 6 i morse. trodde först att jag skulle få sova ute då lindha har våran enda nyckel och hon har ju vart kvar här, så jag skulle ringa och be henne att öppna, paniiiiK, telefonfan funkar inte, inte första gången och inte andra, nära att ta till lipen så funkade det iaf! så jag fick sova i min underbara soffa i 1 timma innan det var dags för en ny arbetsdag/vecka. sååå ja för att sammanfatta så har jag ungefär sovit 2 timmar inatt! men bättre att åka nattbuss än på dan, men dock inte lika lätt att kirra nån som vill skjutsa hem en till kungsör klockan 03.40 på lördag morgonen :D haha, kära lilla far, han är bra han. och chris pappa till örebro på söndag natten. thanks.

var hem för att erika min största syster var hemma, har inte träffat henne på nästan 2 år, och dessutom skulle hon ta med sig en liten boyfriend... så det kan man juh inte missa, sen kom becca och martin från uppsala, och anton från köping.... kände verkligen att jag skulle missa något om jag inte åkte hem, och det var GULD värt. dessutom komma hem till världens goaste man. skönt att känna en mans tyngd igen ;) me like! haha. stilla begärena lite, har juh liksom bara lindha annars, och nej nej, då går det lite förlångt! ahahahaaaa.

nu dröjer det 2 veckor innan vi båda åker hem till kungsan, dan banan har 25 års fest, och det är sista festen innan idling och hallin åker iväg på sin fetingresa... och alla tjejerna är hemma och är redo :) ska fan införskaffa mig nått nytt att klä på mig! får bli en sväng på stan i helgen nu.

nu har vi iaf jobbat klart, mandagen är avklarad, och vi har precis diskat iordning efter en middag bestående av pitabröd, va?? jag brukar väl inte tjata om det?? sååååå ljuvligt! nu ska vi ta en kvällsrök, sen kolla de nya avsnitten av gossipgirl.

vem kommer hit i helgen?? vavavavav? sandra är du på eller? man vågar åka själv!!! ;)

love

*david* vår i kalmar, kan jag vällleeee. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0