lörrdag!

hej hej!
det var en kanonkväll igår, men det blev inte lugnt, vi kom visst hem klockan 4. det var juh tänkt att ta ett glas vin/öl på café sör, och dit gick vi, men ölen var god så vi ville ut och dansa. förljde med lipp, typ ett salsaställe, iaf nere i källaren. haha, sååå jävla kul var det. vi gjorde några tappra försök med 2 salsa freaks :) mmm och ganska bra gick det juh, dessutom så kul att kolla på sånna som är riktigt bra. men vi smög iupp på övervåningen 2 ggr iaf för att få lite annan musik också. sen bev det till att knalla hem, så det där med en tidig morgon idag för att hinna med så många saker känns rätt långt borta. just nu vill jag bara gå i stan och shoppa och äta mc donalds. haha!

så nu sitter jag och väntar på att lindha ska duscha klart så jag kan hoppa in. sen fix, sen stan. ska hitta nått fint att ha på mig antingen nästa helg eller om 3 helger. önska mig lycka till dårå!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0