lördag!

hej hej!
här sitter jag på jobbet, och väntar på att klockan ska bli 7 så man får gå hem och sova. :)
var ju som sagt hemma hos sandra på film/myskväll igår, men det blev inte den filmen vi hade tänkt, för den var uthyrd redan :( men vi hyrde en annan kanonfilm... ja va fan hette den nu igen då?? aja, det var en dans/musik film, en sån där film man inte kan sitta still av... mmm 4 av 5 toasters ;)

idag ska jag och H åka runt och kolla utemöbler till våran nya veranda, bäst å passa på nu när det är rea på sånt, lite halv träligt att man inte kan ställa ut dom men men, bara å vänta till nästa år... fiiin kommer det å bli iaf! i våran lilla lya! :D

klockan 5 bjuder elin hem oss på middag. typ en inflyttning/avskeds middag. för elin och tobbe är numera våra kära grannar! dom har fått så fint så :) och finare blir det med tiden... ängsvägen rockar stenhårt nu iaf! 42:an är ju såklart den bästa ;) haha.
ååh det kommer bli sååå jobbigt att säga "hejdå" till tjejerna.... känner på min att det kommer bli många tårar, usch vad ont i magen jag fick nu.... oooh, nu pratar vi om nå annat! de andra kommer ju hinna ha kanonkul hur länge som helst, hela natten om de vill, men jag jobbar lördag natten också... : /

fick en present av sussie på jobbet nu inatt...blommor och ett paket... 3 tesorter :) dom ska jag ha med till oslo.. för det var syftet... hon letade efter en skyddsängel men hon hittade ingen... hihi. tack! :) gullit va!?

hej dååååååå :)

Kommentarer
Postat av: David!

åååååååh sussie gillar jag!!!!!

2008-09-06 @ 15:20:41
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

hihi ja visst har jag :) nervös????

2008-09-06 @ 16:21:41
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0