lördag!

håller på att sminka mig, men behövde en paus, så jag satte mig här en sväng. vi ska ut och inskaffa oss lite vin, och vi ska nog gå förbi smartclub med... hoppas dom jobba idag så vi inte går dit i onödan :)
typ skitväder här idag, som hela den här veckan, inte spöregn, men molnigt och smådugg om vart annat! det stod juh i tidningen att det skulle vara sol idag!!? konstigt! inga meterologer som kan sitt jobb i utlandet heller! ska fan bli det till yrket, man behöver juh bara ha en livlig fantasi, och DET har jag. :)

ber fan om ursäkt för att jag inte lägger ut nå bilder heller... har faktiskt inte tagit ett enda kort sen jag kom hit. dåligt jag vet, men jag har fan inte haft tid, och när man har haft tid ser man ut som skit! men jag ska försöka skärpa mig! måste juh ta kort på vårat rum och hus, på oss, och alla vi träffar! ojoj!

mina kära vänner ska gå på glamousfest ikväll, som jossans pappa är med och anordnar. mmm och japp jag skulle gärna vara med asså. glitter och glamour ett perfekt tema. och dessutom kommer jossan hem från skåne. buu. men man kan juh inte vara med på allt, även fast jag ibland vill dela mig på 4.
vi ska juh också festa ikväll så det kommer bli kanonspännande. :) wwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiii! förfest här hemma hos oss tydligen, så det ska bli kul. ska bli najs och lära känna varandra över några glas vin.

nu ska jag fortsätta spackla mig!


Kommentarer
Postat av: David!

haha tilda då, ja det går väl om man vill... men jag orkar itne,, njuter av att isolera mig :) hihi



Hoppsa du får det grymt kul ikvälll!!!!!!!!!!!!!!!! kkraaaam

2008-09-13 @ 13:43:03
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0