kallt....

fan vad det blev kallt överallt så fort... man hinner ju inte med, man dör juh om kvällarna, och de tidiga mornarna är inte att tala om. bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. måste nog hämta min vinterjacka snart! buu, jag hatar att ha mycket kläder på mig! vill ha så lite som möjligt! nudist javisst! :)

nu är matlådan gjort iaf till imorron, så vi ska burra ner oss framför en film. sen sova sova säng säng säng. och sen bli förbannad över att klockan ringer efter typ "5" minuter och det är dags att gå upp och bli arg på klockan. och SOM klockan går sakta! ojojoj. usch, jag känner att jag klagar lite för mycket nu! :) sorry lorry!

hade väl inget mer att tillägga.
saknar vissa personer.
pusspusspuss
pusspuss
puss
:)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Här sitter vi och tycer synd om dig.Trodde du gick upp typ 05.00. så får vi se att det är kl 09.00.Ha,Ha!Förmiddag.Har ni varit ute på bågot kul än? Här är det sorgligt.Min katt blev hastigt sjuk så den är borta nu.Ingen att prata med.Tycker att hon är runt benen hela tiden. Nu måste det snart hända något roligt.Men man måste ju bjuda till själv oxå. Okej;lite roligare att gå till jobbet,bara fär att läsa om det hänt någo kul sen sist.Det var ju kul att se att du har såååååå tidiga mårnar. Nu ska vi knega på idom vanliga spåren du vet.Dom väntar på mig. Sköt om dig. Sussie.

2008-09-17 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0