jobba

tjo!
första dagen på jobbet avklarat! posten matilda grejjade det. :) hihi... nej det var helt okej och dom var nöjda med oss när dagen var över. men det märks att det är "mans" arbete... väldigt mycke tunga lyft, konkande hit och dit på saker... mmm kroppen känner iaf att den lever. ;) fredag imorron, sen HELG! hihi, jobbig arbetsvecka det här. tss. min första helg i oslo :) hope I like it!
när vi kom hem från jobbet åte vi en sväng till smart club, där max å chris jobbar... vi ville berätta hur det gått, och handla lite krubb. sen gick vi med snabba steg hem för att göra matlåda till imorron, dyrt på restaurangen på jobbet. :P men idag blev det fisk, och potatis, sallad.... LINDHA HAR ÄTIT FISK IDAG! shit, fattar du?? och havregrynsgröt till frulle... ska nog få i henne ett och annat mer innan vi drar hem ;)
nu på kvällen tog vi en dusch, gick ut och tog ut pengar till hyran.... sen hem fort fort för att krypa ner i soffan för att kolla på film, occccchhhhh lite chips. :P

jag saknar min familj (ni vet vilka som tillhör den) mycket, men dagarna går så fort här, o det är bra, slipper man tänka så mycket.... det enda jag vill är att min familj flyttar hit så jag inte har nån att sakna så kan vi leva här forever and ever :D jajajaja??...........

*sussie* på jobbet misteln... var är du? skulle inte du lägga in en kommentar? hihi! hoppas du har kvar webbadressen... hälsa alla på misteln iaf!

*david* kommer du hit i september?? :D

*tjejer* älska er typ yes!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hallo! Lilla älskling.Saknar dig på jobbet.Kul att du fick jobb så snabbt.Posten ! lite annorlunda mot Misteln.Lön? Bättre än här hoppas jag.Det var sååå spännande innan vi Linda och jag fick upp din sida.Funkar det inte där så finns det en kycklingfabrik 4 mil innanför gränsen mot Årjäng.Något för mig kanske Dom lär betala bra 25 tusen ut. Tänker nog kolla upp det Har en kompis i Köpin som oxå är intresserad.Göra ett ryck på 3 mån. bara.Äta sova jobba alltså. Har ni varit ute på något kul än? väntar med spänning på nästa gång jag jobbar.Det blev plötsligt lite roligare att gå till jobbet. skynda sig med sysslorna så man kan sätta sig och läsa. Du kom ihåg inga modelljobb och annatskit.

Massor av kramar från Sussie.

2008-09-12 @ 01:12:03
Postat av: David!

Första helgen - Då är det bara att Du och din vän styr er ner mot Nichol & Son, lätt det bästa stället. :)



Joo vi får se!! pratade med min polare, Coffe - han som bodde där innan funderade på om han skulle åka typ sista helgen i September eller första helgen i oktober... så förmodligen!! om inte allt annat skiter sig med tentor ochsåvidare, så hänkar jag förmodligen. :) Fortsätt blogga i samma tempo!!



Kram

2008-09-12 @ 15:06:21
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0