hoho!

tjenixen i mina braxer! läget då??
asså jag stupar snart! jag är sååå extremt trött, 6,5 timmar kvar innan jag får gå hem och sova och vara ledig i två dagar :P spyyyyr! har iaf en fett bra film att se fram emot, del 2 inatt, såg del ett igår. den börjar klockan 3. human trafficing.... shit vilken stark film. hade ju ont i magen under hela filmen, så sjuuuukt att detta förekommer. har ni inte sett den, så se den.

på torsdag ska matilda till frisören, ska äntligen bli lite fin i håret igen. :) fräsch och höstfin. hej då bajsutväxt. :)

mmm, imorron blir det fotboll nere på runevallen igen. matchen börjar klockan 6. så det inte hinner bli så himlans mörkt. aaah mysigt äre, dock börjar det bli kallt att stå ute 2 halvlekar... buu.

vad har jag mer att berätta?? japp, har vart på ett svettigt aerobicspass ikväll, alltid lika kul, asrolig korigrafi. och idag satt den som ett smäck. :) ååå vad jag är duktig!

så kommer en bild till samuel också..... han undrade var bilden med favvotjejerna är, när jag bara lagt upp bilden med favvokillarna :) så vasegooo.


(ta hand om dig camilla, du ska veta att jag tänker på dig!)

take care. love you honeys!

Kommentarer
Postat av: Saaam

Soft att jag fick en egen bild :) hiihi

2008-09-04 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0