haha, ja ni vakter!!

hej hopp.

kom precis hem från längsta och roligaste promenaden med lindha binda. vi gick först till aker brygge, kolla på allt fint folk som minglade runt i mörkret... fan vad det är mysigt där. på lördag på lördag!!! :)
sen gick vi med raska steg på slottet/borgen ja vad det nu är. vi smög oss in på området, vilket man såklart får, men till klockan 9. alltså 45 minuter kvar innan grindarna stängs. det är mörkt, och SÅÅÅÅ vackert, älskar såna där typ gammla slott och skit, asintressant. och japp i mörkret från ingenstans typ 2 meter bakom oss kom 2 vaqkter patrullerandes, jag hajjade till och då efter det lindha med, som i sin tur börjar typ skrika och springa, hon blev så jävla rädd, ni skulle ha sett, asså det går inte att återberätta, men jag garvade så jag gräääät, haha. och dom stackars vakterna som måste hålla minen gick förbi, haha, fattar inte hur dom kan hålla sig. aah som sagt det går inte att återberätta. och inte trodde vi att vi skulle hitta ut heller. :) utsikten kan man juh säga att man vill dela med sig man, på en filt, med lite skumpa. så ROMANTISKT.

så nu är vi hemma igen, 1h 15 min promenix. :D I like it. fan mitt super hälsosamma liv jag lever här borta asså. :) blir juh som ett litet streck ;)

älska!

Kommentarer
Postat av: David!

Tilda!! Hur länge ska vi svenskar få vänta på några bilder från Oslo?!?

2008-09-25 @ 12:18:28
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0