fyfaaan vad nervös jag blir :) på ett bra sätt förståss

väcktes av ett sms, (som vanligt) idag av lindha... hon skrev att vi får bo hos chris de första dagarna i oslo. så nu har jag vart in på finn.no och skickade iväg på lite lägenheter så man kan gå på visningar när man kommer di de första dagarna :D  shiiit, jag är så rädd, men det kommer bli klockrent, hoppas jag iaf.... ooh..... mina nerver brukar lugna ner sig bara man är på plats. andas andas.
vi ska iaf på en arbetsintervju typ nästa onsdag/torsdag... på en ny öppnad mexikansk restaurang. tacos varje dag :P
mmm, vore nice.... springa runt med ett leende på läpparna, plocka lite disk, servera, städa, plocka, kassa. men min prio 1 vore fortfarande hm lagret, men dom har ine hört av sig, man får helt enkelt åka dit sen.... dom kanske inte ens tar emot post.. I don´t know.
aaaah men det känns iaf som en start, första delen är avklarad.... men att det skulle vara så jäkla svårt att fixa boende och jobb härifrån trodde jag inte. aja. ett steg i taget!

Kommentarer
Postat av: Lindha

:) bara vi kommer dit baby, bara vi kommer dit!

2008-09-03 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0