FREEEEDAG! :)

hej hopp gummisnopp.
för det är ingen vanlig dag nej för det är fredagens fördelsedag :) schalalalaaaaa.... kan inte att beskrivas med ord hur otrloligt skönt det känns. trots att den här jobbveckan har vart riktig nice, så ska det bli såååå fett nice med helg, sovmorgon, och roliga festligheter inbokade. när man har "flyttat" till en storstad så vill man faktiskt göra nått annat än att bara jobba varje dag i fula kläder. såååå, idag ska vi ut på café sör och dricka lite drinkar. våran jobbarkompis är vakt där så vi tänkte dra dit! bara ha det allmänt bra och klä upp sig! men jag tror det blir rätt lugnt, ska juh hinna med en massa kul imorron. :) ska bli soool tydligen, det var en fågel som viskade det i mitt öra. :) så för att sammanfatta med korta ord, vacker höstdag, vin, fotboll, sällskap, kort, upptäcksfärd.

idag har vi ätit tacos (igen) men vad ska man göra när man har köttfärs hemma? ;) det är ju lovely. så nu har vi det till matlådan till på måndag också, men det pratar vi inte om nu. det är långt kvar ;)

ska försöka hitta på nå kul att ha på mig också.... tänkte mina svarta höga jeans, och ett lila pololinne?! hmm. måste testas först, har juh ätit så mycket, vill inte se ut som en boll. :D

för dom som efterlyser bilder härifrån så kommer det nästa helg, ska lägga upp ett norgealbum på fejjan tänkte jag. tog lite kort igår kväll. blir nog lite kort idag med.. får se, så svårt att få plats med kamera i min lilla partyväska ;)
ska iaf ha med den på våran underbara dag imorron, ska ta kort på vårat hus och så också.... och det kan hända att det kommer lite egobilder. ;) har aldrig hänt förut, blink blink, men vad gör man inte? :D

puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0