fredddag

hellu lovers!
läget då?? :)
ska snart börja med maten, pitabröd blir det idag. min favvo!  gjorde godaste käket igår också, grillad färsk lax m vitlökschampinjoner. fan vad det är kul och laga mat när man har tid och ork.

ikväll blir det mys med tjejerna hos sandra. vi ska hyra film, "I can never be your woman." så vi får väl se om den är lika bra som den verkade på reklamen för den. äkta brudfilm är det nog iaf! jag vill ha godis och chips m dipp i mängder, nån mer som är inne på det spåret eller??

har börjat packa lite idag med, har iaf tagit fram min fina rosa resväska, och en kudde, ska göra ett alvarligt försök efter maten, det är sååååå svårt att packa för detta, ingen resa i 1 vecka direkt, vad behöver man? aaah... :)

puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

Gumman, måste verkligen prata me dig, ringer dig direkt efter att jag har slutat.. kunde inte ta det riktigt här på jobbet :(



känner samma sak me packningen, packat upp och ur flera ggr :) hjäälp!

2008-09-05 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0