bööölkväll :/

snyyyyft vad sorligt det blev när jag skulle åka iväg till jobbet vid halv 9. det var inte lätt att stänga dörren när alla min goa vänner står innanför och tårarna rinner ner för deras kinder, såsom mina. usch.... gick med gråten i halsen iväg over gatan och fram till min bil. man känner ju sig iaf älskad.... ojoj aah det var kanonjobbigt! kommer bli så underbart att återse dom senare. nya tag! det är juh bara och komma och hälsa på :D

elin hade iaf gjort det kanonfint, 3 olika pajer med tillbehör. sen en värsting glasstårta... mmm det märks tydligt ibland att hon är utbildad kock. sötis. gott som fy fan var det och mätt som en häst blev jag. haha, råkade visst försvinna upp på övervåningen ett tag också, elin har hittat sitt gammla tv spel med super mario 3... ÄLSKAR DET!!!!!  hann bli klar med första världen innan de andra kom på att jag var borta... ;) hihi.

imorron ska jag packa det sista, det är verkligen skiiiitsvårt att packa, vad ska man ha med sig?? lindha det pulvret tänker ju bara på festkläder och pumps. :) haha.... vi har iaf bokat bussbiljetter till imorron nu. vi åker med chris till örebro. bussen går halv 1 på natten till måndag! och vet ni?? vi ska på lägenhetsvisning på måndag redan :) värsting kollektiv med massor med folk, och vi får om det går som planerat bo båda i det tomma rummet. detta är på 1 månad först och främst, och förmodligen ett tag till för han som bor där annars ska ut och resa till slutet av december... kan det bli bättre då? lägenheten ligger precis bakom det kungliga slottet tydligen. SÅÅÅÅ CENTRALT :)
så 2 jobbintervjuer på onsdag.... det börjar lösa sig nu! :D ..... MRN JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA NERVÖS, OCH RÄDD SÅ JAG DÖR. säger ju hej då till min trygghet. vet ju att det bara är att packa ihop och dra om det vore så, men ändå... kommer sakna så mycket här hemma. men jag kommer växa som person, göra nått stort, nått annorlunda, leva storstadsliv, bli nöjd...

älskar er tjejer. ta hand om er här hemma. kom och hälsa på. dansa på scen??

Kommentarer
Postat av: Lindha

dansa på scen, de ska bli mitt jobb!

2008-09-07 @ 02:18:55
Postat av: matilda

hihi!!! jag gör som du ;)

2008-09-07 @ 02:56:13
URL: http://matildahult.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag älskar DIG!

2008-09-07 @ 16:41:51
URL: http://camillabackman.blogg.se/
Postat av: David!

åååhhhhhhhhhhhhhhhhhh sådan avundsjuka! nu känns mitt liv vääääääääääääldigt tråkigt. :P

2008-09-08 @ 10:40:48
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0