yoyo torsdag!

galet snabbt denna dag gick, klockan är redan sent och jag vet inte vart tiden tog vägen.
vi slutade iaf tidigare idag, sluuut på post :) är man bäst så är man, eller flink kanske man ska säga här. haha.
vi kutade iaf upp på 3:je våningen för att soooola och sitta i massagestolen. så nu är man lite brunare och nybakad tills imorron.
cicci, elin och mimmi kommer ganska sent, så lindha och jag hinner väl äta, duscha, springa och städa innan så det känns ganak bra ändå. eller jag har plockat undan lite i vårt rum och så, torkat bort damm... men vi måste bära upp madrasser och kanske damsuga?? vi ska tvätta rbetskläder också ja, får inte glömmas.

hihi ska bli spännande och se om dom kommer hitta hit!! dom får liksom låna lindhas föräldrars gps om dom vill men icke :) får se hur det slutar för vi kommer inte kunna guida dom rätt. haha. ända gångerna vi åkt bil är 3 ggr från bussterminalen och då är klockan 5 på morgonen då man setat på en nattbuss i 5 timmar såå.... dessutom åker taxin på andra sidan av carljohan. hmm. aja, det löser sig nog på nått jäkla sätt men spännande ska det bli. om dom bara kan ta sig till bislett så kan jag komma dit och hitta rätt. :) hahaha. hur länge har jag vart i oslo nu? låter som 1 dag. :)


hejja norge

Kommentarer
Postat av: David!

haha så säger du bara för att muntra upp mig! ;D Men ha det så roligt i helgen med dina väninnor!



Kram!

2008-10-30 @ 23:40:28
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0