tosdag!

hej hej lovers!

torsdag, och regnat har det gjort hela dagen. vi som skulle ut och gå när vi kom hem från jobbet.... men näääee, det blev en film uppe på loftet istället, men elsa och anine. highshool musical. ;) nå lycklig man kan va i den filmen då, och shit vad små dom är där, såg 1:an alltså. och det som störde mig mest, ingen KYSS? vad är detta. jävla fjollor. fick höra av anine att hon typ pussar varandra 1 gång i 2:an i slutet. buuuh! give me some love vettja. :D

imorron efter jobbet ska vi gå och äta allihopa på mexi, det öppna imorron så :) kunde juh vart vårt jobb om vi inte valt posten så det ska bli kul och se. och hallå, det är tacos på menyn ;P love it.

eeh det får bli ett kort inlägg, pallar inte. sorry.
vi HÖRS imorron.
älskar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Torsdag? är det jag som är efter eller ligger norge 1 dygn före? ;) Kul att ses i helgen! Jag vill ha fler bilder! :) puss o kram

2008-10-08 @ 23:24:34
Postat av: matilda

haha nje, jag skrev fel :)

bilder ja, ligger massor på min dator hemma... haha... så helgen den 18-19 kanske det kommer upp några om man hinner och har tur.

japp nice var det i helgen, tack själv!

2008-10-09 @ 08:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0