torsdaggggg

hajjhajj.
torsdagen är avklarad! :) har gått skitbra att jobba idag, lindha och jag har haft det lite jobbigt när det gäller en viss sak, men va fan, tror vi överlever. eller iaf jag, jag ska juh hem och få ligga ;) haha. nejdå, haha, vad pratade vi om?
vi har iaf precis kommit hem från en långpromenad, blött men skön luft, blir så jävla fitt här asså ;) maten har aldrig vart bättre än här, eller om man tänker på när man äter vill säga. regelbundet till tusen. :) gröt till frukost. lunch- alltid matlåda. sen kommer man hem och lagar mat igen + matlåda till dagen efter. och denna vecka INGET skit. mm, nöjd.
haha, köttfärssås idag, och med ett ord kan jag väl säga att den blev stark, men det behöver vi inte heller gå in på. HOST- SVARTPEPPAR! :)

nu väntar vi på max och chris, dom ska komma över på en film. the notebook. dom säger att den här bra. :) får väl se. är det en bölfilm?? orkar inte. :) det kommer ändå bli en massa böl hela helgen, först när man får återse alla, sen när man måste säga adjö. ooh. pust! kan inte alla som jag älskar flytta hit? då skulle livet här vara klockisch. inte ett fel att hitta. KOM! :) dummisar!

puss puss bomullstuss.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Vaaa? tycker du att köttfärssåsen var stark? hahah sorry baby ja höll på o dö själv :P o på tal om jobbet idag, BARA GI MAJ!!!! innan jag döööör.

2008-10-02 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0