tisdag!

nej jag orkade inte skriva en mening igår. sorry.
men vi klarade att jobba hela dagen trots att vi inte sovit ett skit på nattbussen hem. men vem ska klaga, vi fick juh sova 2 timmar när vi kom hem klockan 6. haha, nej jag trodde jag skulle dö däe emellanåt. hamnade bredvis japp en jävla fettokärring på 200 pannor. men det var juh kul att hon kunde sova (SNARKA) 4 timmar av 5. bläääää. usch. och lindha och jag kom typ i varsinn del av bussen, hon hamnade bredvis nån som typ vägrade flytta på sig så hon satt på sin lilla kant med benen ut i gången och väskan där med. asså jag förstår att man vill sitta själv när det är en nattbuss och att man inte kan sova lika bra om man måste dela, men hallå?????? vad ska man göra när det inte finns en enda plats kvar???? man har väl lite hyffs?

helgen har iaf vart jättebra. gick för fort bara. har ett brustet hjärta som kommer ta ett par dagar att reparera. men jag överlever. måste bara komma in i vardagen här igen. och tänka positiva tankar. oooh. :)
vi ska iaf knalla iväg till banken snart! lindha har juh fått sitt skattekort, INTE JAG! så hon ska fixa bankkonto så hon kan få lön. jag får väl vackert vänta. det har säkert kommit bort eller nått. ovanligt att sånt här händer mig. alltid bara för att jag hatar att ringa typ och sånt för att fixa saker. hatar juh tillochmed att ringa om beställa läkartid hemma, måste typ sammla mig i 1 h innan. :) jag vet, nått att jobba på, men förde behöver väl inte allt gå fel, skattekort? typ fel eller rå mat på restauranger? hitta rätt väg? osv. haha

vi ses ikväll förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0