skattekort

efter 45 minuter fick man fram att mitt jävla mother fucking skattkort som man har väntat på i 25 år skickats hem till sverige och ängsvägen. skickades 25 sep. skulle kunna åka hem till sverige i helgen och leva lyxliv med mitt bankkort, men icke.... bra av skatteetaten att skicka det dit, vet liksom att jag inte skrivit fel ftersom lindha har fått sitt till den adressen vi angav och vi skrev exakt samma sak. snaaaark. vad ska jag med skattekortet i sve att göra? kommer nu iaf till oscars gate 47 på fredag eller måndag. ÄNTLIGEN! då ska jag till banken och öppna nytt konto, sen åka till sverige och sätta in mina ljuvliga pengar! 32.000:- ggah.

sen i denna lilla fråga kan man juh undra vad min snilleblixt till sambo höll på med. här har man "tjurat" om att man inte fått kortet och inga pengar.... slår det en inte då att *aaaah, det där konstiga brevet från norge kanske är det?* kortet fanns liksom hemma sist jag var i kungsör. aaah suger DEET gör det. haha. min älskad lilla H! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0